Älskade tisdag som känns som en torsdag

Atch atch atcha..
Och jag som inte skulle jobba imorgon. Hehe, blev visst ett litet pass ändå uppe i Helsingborg på citadellkliniken från 09-17. Hehe..

Money money money, ja jag är sjukt pepp på att bara jobba en massa (träna också för den delen!!) tjäna pengar och bara kunna leva ut i sommar! Bara kunna shoppa precis det jag vill i USA utan att känna ångest över att man gjort av med för mycket, så som denna Londonresan. Det va underbart!! Bilder kommer snart på vad jag köpte :D iiiih älskar ALLT jag köpte!! Såååå fina saker alltihop!

Nu måste jag verkligen sova! Ska upp 06.00 imorgon tjihooooo!!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0