Besvikelsen är på topp!

Ända sedan min kusin, för fyra år sedan var ute i Europa och tågluffade, har jag velat göra samma sak.
Från början var det många som ville haka på och egentligen skulle vi åkt direkt efter studenten, men det var inte många som kunde, så vi sköt fram det till denna sommaren. En efter en hoppade folk av pga för lite pengar eller så hade dem sommarjobb och kunde inte åka bort under en hel månad.
Jag trodde att det va helt kört, jag skulle inte få åka och tågluffa denna sommaren.. Tills en annan vän sa att hon jättegärna skulle vilja åka iväg med mig. Varje gång vi träffades snackade vi om denna resan. Jag tog alla extrapass på jobb för att ha råd med inte bara denna resan utan även hela sommaren. Jar längtat som in i efter att tågluffa. När jag bad om ledighet på mitt ena jobb var det inte lika lätt som jag trodde, saker och ting blev helt fel och föreståndaren slutade prata med mig och jag har inte fått fler tider framöver, vilket resulterar i ett mindre jobb. Jag tänkte, men nu har jag iallafall så jag klarar av att åka iväg i sommar.

Alla sa till mig helatiden "bestäm inte något med henne, du vet inte hur det blir i slutändan, minns du när vi skulle dit eller när vi skulle göra det, då avbokade hon. Hon får inte, mm." Antar att jag är så pass dum och fortfarande tror att folk kan ändras och att man kan lita på vad folk säger till en. Apperently not!..

NU sitter jag här hemma, ett mindre jobb, över 6000:- fattigare i sommar för jag har sagt till jobb att jag inte kommer vara hemma och kommer kunna jobba, besviken, arg och jag känner mig lurad.
Det blir ingen tågluffning i sommar. Hon valde att jobba. Jag ska aldrig mer tro att folk ändras och att man kan lita på vad folk säger, aldrig mer!!

Fan vad jag känner mig dum. Jag känner mig dum som trodde på vad hon sa, när hon sa att hon ville, kunde, fick, hade råd och hade tid att tågluffa med mig i sommar.

Så är det någon som vill resa eller hitta på något annat under hela juni månad så säger jag inte nej, jag är ändå en hemmasittande och arbetslös.

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch jag blir så arg när jag läser detta..vet inte var jag ska börja men jag tycker sjukt synd om dig. Vet själv hur det är när man tror att folk man egentligen inte kan lita på har förändrats. Aaarghhh..!

Mitt enda tips är tänk positivt..även om det är svårt! Du slapp åka iväg med någon som inte var värd att åka på semester med! Någon som inte var värd din tid. Men jaa, det suger verkligen men jag hoppas du gör något kul i sommar ändå! Och kom ihåg...du är inte gammal så än finns det tid för tågluffning! Och då med någon som du verkligen kan lita på och som gör resan 1000 gånger bättre!

Du är bäst, glöm aldrig det! Kram!

2012-04-22 @ 13:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0