Dolce sicilia

Eftersom solen inte ville titta fram när jag va där ute så gick jag in och då tittade ju så klart solen fram! När jag sedan gick ut va inte sackosäcken ledig längre.. Där låg en liten fluffig vovve. Haha tack för den Ruff!

Efter en liten runda med ruff åkte jag in till stan och nu har jag suttit på glassbaren ett tag med Josefine. Mycket mysigt!

Nu är jag påväg in till stan för att möta upp mamma. Ska kolla om jag hittar något att ha på mig ikväll! För ikväll blir det utgång med Alex Therese och Karro ska bli skitkul (även om jag inte är så pepp just nu.. Haha)

PUSS PÅ ER<3

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1487260/images/2012/pic_200176149.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Josefine

SÅ MYSIGT!!

2012-04-28 @ 09:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0