When we where young

Set it on reverse and play it again but this time take away all the mistakes.

Jag kommer ihåg när jag var liten. I skolan va jag med i fritids fotbollslag. På rasterna klättrade jag i träd eller lekte pjätt. På kvällarna lekte jag dunkgömme med kvarterets alla barn. På helg-kvällarna kollade jag skräckfilmer och kunde inte sova på flera veckor efter det.

Nu när man tänker på det, mer än tio år senare, så ser man det helt annorlunda än vad man gjorde då. Inte konstigt att 80%av alla mina kompisar är killar, haha, för jag gillade att göra när jag var liten va att hitta på kill-saker. Hur många tjejer va med i fotbolls-laget? -tre med mig. Hur många tjejer klättrade i träd? -inga. Hur många tjejer va med på dunkgömme? -två med mig. Hur många tjejer kollade skräckfilm? -inga.

Hade jag fått spola tillbaka tiden och ändra, hade jag inte ändrat en enda sak. Jag är så jäkla nöjd.

Natti natti

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0