Workout + Kost

Ångest..

Vill så jäkla gärna åka och träna, men har ingen bil under dagen, och har inte haft det nu sedan förra torsdagen.. Både mamma och pappa kommer hem halv åtta och sedan ska man äta och efter det har gymmet stängt.. KU*!!

Sedan två veckor tillbaka har jag tänkt på vad jag äter och tränat dem tillfällena jag haft. Det har varit svårt att få tid till träningen med dumma arbetstider och svårt att ta sig till gymmet pga punka på cyklen, ingen bil eller så har det regnat när jag kunnat träna. Kosten har iallafall gått bra, jag har inte druckit (varken läsk eller alcohol) och jag äter havregrynsgröt varje morgon, vilket har gjort att mitt sötsug och begäret efter goda saker har minskat dag efter dag och är nu helt borta (eller är iallafall vad jag har inbillat mig efter att ha läst en artikel om att havregrynsgröt skulle minska sötsuget.. Haha. När det gäller saker jag läser så är jag otroligt blond! Men även om det inte stämmer så har jag inbillat mig själv att det är så och då fungerar det! Haha)

Lite tråkigt är det.. 3/5 byxor jag köpte i London (nu när jag var där med mamma) passar inte längre! Dem är förstora... Riktigt bull. Det va över 900:- där ja!
Å andra sidan är jag hellre 900:- fattigare och kommer i mina gamla jeans (kommer i mina jeans från ettan, på gymnasiet, som jag inte kunde använda efter en jobbig period..) vilket är underbart! Dock har jag en bit kvar!

Har nog inte berättat detta innan, men jag och min kusin har bestämt att "nu ska vi göra något extremt" haha. Efter en släktmiddag och ett träningspass kom vi fram till att vi ska köra tjej-vasan i vinter! Ska bli sjukt skoj och jag längtar som fan, men kommer bli sjukt jobbigt! Haha.

Vi har ett tag på oss att öva inför denna "lilla workout" men det är antagligen inte lika länge som dem andra som också ska åka tjej-vasan. När min farbror berättade att dem som var med och tävlade i OS brukar åka vasan så blev jag inte skraj, utan tvärt om, mer peppad på att verkligen göra detta och jisses, vi ska ge järnet!!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0