Att vara rädd är bara att dra ut på saker och ting.

Åh just nu har jag lust att bara packa en väska och rymma hemifrån! Inte för att jag är arg på någon här hemma eller så, utan för att jag känner att nu är min trygghets-period över. Jag vill jobba på en färja ett tag, jag vill åka till Norge och jobba, jag vill resa jorden runt, jag vill leva i nuet, göra exakt det jag känner för, precis när jag känner för det! Jag vill hoppa bungeyjump (stavning?haha) jag vill hoppa fallskärm, jag vill dyka i korallreven (fast nä det kommer jag nog aldrig vela. Haha fastän jag inte tycker att det finns någon finare plats på denna jord än havet, så är jag så jäkla rädd för det också) PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0