Home again

Vad mer kan man säga än att jag VILL TILLBAKAAAA!!!!
För er som inte vet så har jag haft världens bästa vecka i Bad Gastein. Jag har varit på reseledarkurs och träffat så jäkla underbara människor som man bara inte vill släppa taget om nu när man åkte hem till lilla Höllviken.. Det har varit en sjukt intensiv vecka med väckning kl 5/06,45 på morgonen till mycket sena kvällar på Silver Bullet. Önskade jag kunde stannat. Hade jag varit arbetslös och haft min kära bräda med mig så hade jag inte tvekat en sekund över att stanna!
Ett gäng på 47personer som umgås dygnet runt i 10 dagar blir mer än ens vänner, det blir liksom som en liten familj och jisses vad kul vi haft. Även om det har varit kjempejobbigt så ångrar jag inte detta beslut en sekund!
 
Tyvärr (eller tyvärr och tyvärr..) så fick jag jobb precis innan jag stack iväg till alperna. Har jobbat där en månad och trivs som fisken i vattnet, men ååååååh vad jag vill sesånga!!!
 
När vi skulle åka hem var det fyra killar och en tjej som stannade och det gjorde ju inte det hela bättre för oss andra som ville stanna!
 
Nu ska jag äta klart min frulle och sedan bege mig till IKEA i detta snöoväder.
 
PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0