Arg så det bara kokar..

Blööööööö vad arg jag är nu!

Jag är så jäkla arg på vissa människor, människor som inte inser att andra människor har känslor..
Det stör mig så otroligt mycket och jag blir så otroligt arg på sånna människor. Nä jag vet, egentligen kan jag inte göra något åt det, mer än att klaga lite här på bloggen, så det kanske går ut till någon och hoppas att kanske just den personen jag jag vill ska läsa detta, faktiskt läser det. Som vanligt, det kommer väl aldrig hända, eftersom den personen inte verkar vilja ha något med mig att göra och för att inte vara så, men jag vill inte ha något med den personen heller att göra.

Så nu har jag dampat klart (för idag...Hoppas jag!)

Annars är det en otroligt fin dag med snötäckt mark och små små flingor som singlar ner mot marken.

Nu ska vi (jag iallafall) tänka positivt och tänka på alla dem fina och bra stunderna som varit detta och förra året och vad som komma skall. IIIIIiih kan knappt bärga mig till sommaren!!



Ååååh vad jag älskar er mina finfiningar!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0