Don't judge me

Jag förstår inte riktigt detta.. Folk skriver heltiden döm mig inte, döm mig inte för hur jag ser ut, var jag kommer från, vem jag umgås med förrän du har gått i mina skor.
Det skulle betyda att man var tvungen att gå i alla ens vänners skor innan man kan berömma vem dem egentligen är. Jisses vad jobbigt det hade blivit!
Vem säger att man inte kan drömma folk rätt även om man inte gått i deras skor? Och om man nu känner att man blir feldömd av så många människor att man jämt behöver säga/skriva ut att "döm mig inte förrän du gått i mina skor" så kanske man borde börja berätta för folk hur man vill att dem ska se på en istället för att bli arg och irriterad för att folk inte ser på en så som du vill att dem ska se på dig.
Dagens tanke.
PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0