Feliza feliza

Upp
&
Ner
.
Hit
&
Dit
.
Här
&
Där
.
Nu
&

.

Ja det är inte alltid lätt.
Det är inte alltid lätt att vara tonåring.
Och jag är inget undantag.
Livet är inte alltid lätt. Även den fyndigaste kan ha motgångar, nedgångar och tillbaka hållningar i livet.
För ja, jag är ju trots allt fortfarande tonåring, och kommer vara det i ett halvår till.
Jag längtar inte tills jag inte är det längre. Då måste man ju ta livet på allvar. Jag är inte den som tar saker allt för seriöst. Jag är lite av en chillare, jag tar dagen och livet som den kommer. Visst jag sitter gärna och filosoferar om framtiden och tänker på vad morgondagen kan ha att erbjuda, men jag är inte den som tror på världens undergång eller planeringar som sträcker sig fem år framåt.
Nej nej, tvärt om.
Vissa gillar mig för den jag är andra inte. Vissa gillar mig för att dem hatar mig vissa hatar mig för att dem gillar mig.
Tidsoptimist javisst.
Att livet inte alltid faller som man vill är för man har gjort upp den perfekt bilden av hur man vill att allt ska vara. Är det då flera stycken som lagt upp sin bild på den perfekta dagen som ska ses kan den inte mer än att falla. Visst den kan bli hur bra som helst ändå, men den blir verkligen inte som du själv tänkt dig. Det är för folk har egna viljor, och är man då ett gäng tonåringar så slutar det sällan som alla vill.

Jag har iallafall kommit fram till en sak.
- jag får inte se film själv efter klockan 23.00...
Varför?
-jo för att jag blir så jävla känslosam. Sen kan jag inte sova.

Jag gillar inte att planera, men jag har önskningar på vad detta året kan ge mig.
Som tillexempel;
- ha picknick nere på stranden en varm sommarkväll.
- tågluffa i Europa
- besöka New york
- springa barfota på stranden i solnedgången
- åka karuseller
- träffa Andrea
- åka till tomorrowland
- njuta av sommaren
- njuta av våren
- njuta av sommaren
- fira min födelsedag
- besöka FHS
- njuta av hela året, varje månad, varje vecka, varje dag, varje timme, varje minut ja till och med varje sekund.

Det är mina önskningar!

Sov gott mina älskade läsare.

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0