It won't take long until it gets reality

Tänk vad musik kan göra!
 Det kan hjälpa en komma ihåg.
Få en att glömma.
Uppmuntra en när man är ledsen.
Få en att vilja gråta.
Få en att tänka på en speciell person.
Få en att börja skratta.
Få en att vilja tillbaka till en plats man varit på.
Få en att bli glad.
Få en att vilja dansa.
Få en att vilja gå under jorden.
Få en att bli taggad.
Få en att vilja skrika.
Få en att vilja springa en mil.
Få en att vilja ligga kvar i sängen en hel evighet.
Få en att vilja hitta på saker man aldrig annars skulle gjort.

Utan musik hade världen varit ett trikigt ställe.
Utan musik hade det där "Feel good moment" inte varit så feel good.
Det hade varit som att skriva feel good -feel good- istället för -feel good-.
Det är liksom mer känsla i -feel good- än vad det är i -feel good-.
Samma sak med musik.

Musik är som en drog jag inte kan vara utan.
En tyst stund kan vara skönt, men är det tyst förlänge får jag abstinens.

Olika låtar får mig att tänka på olika personer och olika stunder i livet.

=

.

=

Galna bilturer med Linis! Glömmer aldrig när vi skulle hem från Slagt och jag skulle tvunget dra han i BMWn brevid oss vid rödljuset, vilket slutade i ett race precis utanför polishuset... Haha dagar man minns!
.

=
Cassandras och min galna resa till Turkiet, båtturer med helt random människor, träskande och en jäkla massa skratt!
.

=
Min och mammas shopping resa till London. Riktigt rolig va den! Massa skratt och en massa shopping
.

=
När Josefine och Louise fyllde 17. Sjukt rolig fest och den första riktiga festen vi hade på gymnasiet. Haha glömmer aldrig Alexandras mormor-strumpor!!! Kan fortfarande skratta åt det!
.

=
Hallååååå! Haha, sommaren 2010!!!
Keri va lite krasslig ett tag..
.

=
STUDEEEENTEN!!
.

=
London med bästa Karro!!
.

Har många låtar som kan kopplas till olika stunder, men skulle jag lägga upp alla så hade det tagit mig år och dar!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0