Just what I needed

Åh, denna helgen va precis vad jag behövde.
En runda i stan, dicka vin med fina vänner, festa med underbara vänner jag inte sett på sjukt länge, jobba med härliga jobbarkompisar och chillat.

Jobb imorgon igen.

helen fick mig att gå vidare på något sätt, gå vidare och lämna det gamla bakom mig. Tänka vad bara en helg kan göra! Helt otroligt haha.

Imorgon är det alla hjärtans dag. Underbar dag. Jag tycker inte man ska deppa om man inte har någon pojkvän/flickvän. Alla hjärtansdag (för mig) går inte ut på att ha någon flickvän eller pojkvän, alla hjärtans dag går ut på att vara med dem man älskar och göra något fint med eller för dem man älskar.
Själv ska jag ju då jobba hela morgondagen men ser fram emot att vara med min familj på kvällen och bara mysa.

Nu ska jag återgå till mitt filmtittande.
Nu blir det Janne långben the move!

Bild från i lördags innan jag for in till stan för fest!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0