Vad hände?

Ja vad hände sen?

Vad hände med en kärleks historia?
Vad hände med det jag trodde var kärlek?
Vad hände med mitt jobbsökande?
Vad hände med tårarna som aldrig ville sluta rinna?
Vad hände med vinsten av resan till London?
Vad hände med åka till NYZ?
Vad hände med att plugga vidare?
Vad hände med vännerna?

Ja det är mycket jag har börjat berätta för er som jag bara slutat efter det som hänt varit över.
Ska försöka göra mitt bästa för att uppdatera lite utan att skriva ett mild långt inlägg som ingen orkar läsa.

Vad hände med en kärleks historia?
- kärleks historien hade ju som ni kanske minns, inget bra slut. Det slutade med att vi lämnade varandra för evigt. I slutet av oktober tog det en snabb vändning och i december beslutade vi oss för att bli vänner igen. Sedan dess har det varit upp och ner med vår vänskap. En sak är iallafall säker "du kommer alltid finnas i mitt hjärta".

Vad hände med det jag trodde var kärlek?
- Det visade sig (som så många gånger innan) att det bar falskalarm. Man ses intensivt i två veckor sedan dör det ut och jag är trött på att vara den som hela tiden håller kontakten vid liv. Ja så den dog, eller rättarsagt, det blev aldrig någon kärlek över huvudtaget.

Vad hände med mitt jobbsökande?
- ja jag söker jobb hela tiden. Ibland känns det som jag inte gör något annat än söker jobb. För tillfället har jag jobb på kniv och gaffel och på Konsum.

Vad hände med tårarna som aldrig ville sluta rinna?
- dem slutade rinna och jag kom överens med dem i min närhet och mig att det var inte lönt att lägga så mycket energi på tårar och det som gör mig illa.

Vad hände med vinsten av resan till London?
- jag och mammsi ska boka i helgen. Vi kommer åka i början av april. Kommer bli sååå awesome!

Vad hände med åka till NYZ?
- planerna ligger på is tills vidare.

Vad hände med att plugga vidare?
- funderar fortfarande på det är inne på visual merchandiser eller något annat roligt.

Vad hände med vännerna?
- dem kommer och går, har skaffat några nya, har förlorat några gamla håller kontakten med vissa och förlorat kontakten med några.

En liten uppdatering från mina tidigare historier.
Är det något ni undrar? Tveka inte!
Lämna en kommentar, då blir jag så glad!:D
(har ni bloglovin på telefonen och läser min blogg via den så måste ni klicka på "bloggens startsida" i högra hörnet längst upp för att sedan längst ner på varje inlägg kunna kommentera)

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0