Visst är det så? Eller är det bara jag..

Åh asså ibland kan jag störa mig på så otroligt fåniga saker.
Saker som egentligen inte är värda att störa sig på, men saker som gör just det där lilla som får mig att reagera.

Som till exempel folk som inte kan svara på sms, så lång tid tar det inte att svara på ett sms (eller??)
Folk som säger att dem har fullt upp just den dagen man ska ses, sen ser man på Fb eller bloggen att dem "har jätte tråkigt och vill hitta på något". Jag menar säg det rakt ut att du inte vill träffa mig istället.
Eller typ som folk man inte känner, som man inte har en blekaste aning om vem dem är, men dem ändå lägger till en på Fb. Som sedan säger att dem la till en för man kom upp som "du kanske känner". Skit i det om du inte vill mig något eller inte känner mig.
När folk inte säger hade dem vill, men man märker exakt vad dem vill och att dem sedan förnekar det när man frågar dem om det.

Finns miljoner saker. Tyvärr..

Är det bara jag som känner så? eller?

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0