Don't take a chans for me, let me take my chans

Jag är inte den människan som tar risker eller tror att något bra händer mig bara så. Jag är heller inte den som tror att allt måste hända av en anledning. Jag är mer den som lever och tar saker som dem kommer. Jag är ingen planerare. Jag gillar spontana kreativa och aktiva människor. Människor som gör skillnad i sitt och andras liv. Människor som vågar välja höger när andra väljer vänster. Människor som ger sig fan på att klara springa en mil trots att dem aldrig sprungit längre än till bussen.
Jag är den människan som håller mig i bakgrunden men gillar att synas. Har jag bra självförtroende? Njaa, men jag är nog rätt bra på att få andra att tor jag har ett bra självförtroende.
Jag är den människan som älskar att träffa nya människor och tror på slumpen när man träffar en människa man sett innan igen. Jag är den som längtar efter att träffa en vän jag varit länge utan så mycket att jag nästan spricker. Jag är den som när man väl ses inte får fram ett ord eller babblar på i all evighet om allt och inget.
Jag är den människan som tror att alla tävlingar och vinstprogram är uppsatta, att allt är fejk. Men så hände det något. En dag vann jag. Jag vann i en tävling, det va inte tre och det var inte tvåa, det var högsta vinsten -en resa.
Jag är den som tror att allt kan förändras bara man själv vill. Jag är den som tror att inget är omöjligt bara man tror på sig själv.
Jag är den som tror att man inte vet om det är värt riskera om man inte tagit chansen och man vet aldrig att det är värt att chansa förrän man tagit risken.

I slutändan är jag bara mig själv.

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0