En bild på den personen som vet mest om dig och en kort beskrivning


Cassandra är den personen som vet allra mest om mig. Jag behöver inte berätta för henne utan att hon ska förstå exakt vad jag menar eller vad jag tänker på. Med henne tror jag faktiskt att telepati finns!
Vi har alltid jättekul när vi träffas. Vi har varit på dem sjukaste semestrarna tillsammans, hittat på dem sjukaste sakerna och varit på dem mest random festerna.
Hon är guld värd och hon är min andra syster.
Nu ses vi inte lika ofta som förr, vilket är otroligt tråkig, men det finns en anledning till det också, hon pluggar i Växjö och har därför svårt att träffas.
I sommar lär det bli ändring på det och jag längtar redan!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0