Kg och jessie

Yes!

Äääääntligeeeen ska jag få komma hem och kanske för en gångs skull gå och lägga mig i tid?
Men vem vet vem vet, kanske händer något mycket roligare än att sova sen?

Aja har iallafall genomlidit (ja dagens pass på jobb kändes som ett straff haha jisses) 6timmars jobb och nu sitter jag på bussen som tar mig hem till kalla Höllviken.

Ibland är det svårt att veta hur man ska vara, reagera och agera mot personer man gillar. Ena dagen visar dem att dem gillar dig, medan andra dagen är det bortblåst och man hör inte ett knyst från dem.

I slutändan tror jag allt blir bra iallafall. För är man på botten kan man inte annat än att gå uppåt!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0