20år!

Vilken underbar gårdag!
Jag fyllde 20 och min 20årsdag va absolut perfekt! Den hade inte kunnat bli bättre. Vid 12slaget, söndagen till måndagen kom mamma och pappa med ett litet paket och champange. I paketet va det dollar. Ska ju till USA imorgon så dem kommer komma väl till pass ;)
På måndagsmorgonen blev jag väckt på sägen av mamma och pappa med presenter och sång. Fick världens bästa present! En
Megabaouta stor säng!
*LYCKA*
Sen blev det mysig frulle med familjen, bullar kaffe och en massa goda pålägg. Dagen spenderades med den bästa på Strøget i Köpenhamn, så himla mysigt!!! Vi åt på Le diamond och sen åt vi Ben & Jerry glass innan vi satte oss på tåget tillbaka till Sverige.
På kvällen åt vi födelsedagsmiddag på Vapiano med underbara vänner. Efter det blev det dajmtårta hemma hos mig och kvällen avslutades med ett dopp i jacuzzin.

Dagen kunde inte blivit bättre!!!! Jag hade kunnat fylla 20 fler gånger!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0