Marabou sommar

Sommaren för tre år sedan va en riktigt bra sommar. Om den sommaren hade en titel skulle det varit Marabou sommar. Haha. Jag och Josefine umgicks nästan varje dag den sommaren och varje gång vi träffades va det Marabou sommar som va med oss. Ett ljust mjölkchoklad med frys torkade jordgubbar i. Efter den sommaren försvann Marabou sommar och jag och Josefine umgicks inte längre varje dag. Nu har Marabou sommar, med frystorkade jordgubbar kommit tillbaka. Jag kan inte låta bli att köpa den när jag går förbi den i matbutikerna och varje gång jag äter en bit av den tänker jag på den sommaren. En riktigt underbar sommar. PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag kan verkligen hålla med dig!! Den skulle ha ett annat namn typ, sommar by caroline & Josefine. Du är bäst <3

2012-07-31 @ 09:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0