Mina val

Ni som följt min blogg har tidigare läst om att jag vill fortsätta plugga, men inte riktigt vetat vad jag velat plugga, men tillslut tog jag mig i kragen och sökte. Har inte alls tänkt på skolan efter jag gjorde mina val. Fram tills nu. för tre dagar sedan kom jag på att oj! Det kanske är dags att se om man kom in på det jag sökt.
 
Såhär blev det tillsvidare
Den jag egentligen ville gå var val 1, "Inredning och butikskommunikation". Eftersom jag inte kom in på den, så är jag inne på val 4, "Form och design". Dock vet jag inte, allt har sina för och nackdelar, nu har jag mer än bara mig själv att tänka på vilket verkligen inte är negativt utan bara mer än positivt! Man kan inte få allt, men det blir säkert bra tillslut, det brukar det bli, och om inte, nä då har man provat på det!
 
Tack för dem fina kommentarerna! Jo bilderp å det jag köpte i USA kommer upp när jag har tid och är ledig från jobb! Jobbar som en galning nu för att kunna betala tillbaka de skyhöga shoppingskulderna från USAresan till mammsi ;)
 
Hoppas ni får en riktigt härlig kväll! Nu hoppar jag ner i min Onepiece och slänger mig i soffan med Ben&Jerry framför en bra film!
 
PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0