Mysig dag

Vilken härlig dag shalalalaaa shalalalaa.
Överrasknings-födelsedags-frullen för Mr. Persson va både god trevlig och riktigt mysig! Det bjöds på skumpa, frallor, jordgubbar, kaffe, juice,godis och en mycket mer. Har lite bilder på kameran som kommer upp här snart!

Efter frullen åkte jag hem och råkade somna i soffan.. Hoppsan! På med träningskläderna och till gymmet. Body pumpen gjorde verkligen susen och det är stunder som dessa man känner att man lever.

Hem duscha och vidare till Ullis och Lasse för en god middag.

Nu har jag bara själv-dött vid TVn till några filmer tillsammans med Love Hanna och brodern min.

Bilden: Henke, jag och Jesper. Lite fotboll efter frullen!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0