Med ett smile på läpparna kommer du 1 000mil längre

Alla har alltid sagt till mig, le.
Le så kommer du komma så himla långt i livet.
Med ett smile som du har kan du komma så himla långt.
Smila alltid!
Man blir så himla glad av att se dig le.

Visst, jag har tyckt om att le för jag gillar mitt smile, men jag har inte trott att det människor sagt till mig varit sant..

..Tills nu! Jisses vad kul det är att le! Man kan få så många att le, det är de som är det roliga, det är så jäkla smittsamt! Att jag inte tänkt på det tidigare haha, detta märkte jag nu när jag jobbade i går. Hade riktigt kul och tro det eller ej, men jag fick alla kunder att le tillbaka! Det va ju inte så att jag överdrivet gick runt och fejk-smilade hela dagen. Jag var bara på så himla bra humör och det resulterade i att jag hade ett leende på läpparna hela dagen vilket gjorde att alla kunderna va så glada mot mig!
Likadant idag. Kassörska på Konsum låter ju inte så något höjdar jobb, det är det inte heller, men tänk vad många jag kan få att smila genom bara vara på bra humör och smila. Tänk så många som handlar på Konsum varje dag, om jag får alla dem att smila och gör mitt bästa för att dem ska vara nöjda så kommer dem gå ut med ett smile, nästa person dem träffar kommer se smilet och börja le själv.. Ja ni förstår!

"Ett smile kan förändra världen"
- Över optimistisk? Nädå..
Jag har aldrig sagt att det förändrar världen för alltid, jag har heller inte sagt vilken värld. Just nu är det min värld. Jag gillar ÄLSKAR det.

Punkt punkt punkt!

Snart sommar, snart Turkiet, snart Europa, snart USA, snart Sthlm!

Can't wait!!

It's on my mind


PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0