Seriöst..

Jag har fan feta problem..
Skulle städa mitt rum nu innan jag gick och la mig. En massa kläder över hela golvet, en massa kläder på byrån, en massa kläder över TVn och sist, men inte minst, en massa kläder på sängen. Fattar inte hur jag lyckas!!
När jag sedan skulle hänga in kläderna i garderoben hade jag tre hängare kvar..
SUCK!
Då har jag ändå varit och handlat 40nya galgar och fått 16nya galgar av Karro SAMT tagit alla pappas 7tomma galgar..
Då är det illa.
Inte nog med det! Jag har tre byråer med tre lådor var att ha mina kläder i. Tror ni dem går att stänga?!
- Nänä..
Fortfarande en massa kläder på golvet och jag känner bara "jag ger upp". Om det finns någon som är - Stop-shopper - snälla hjälp mig! Haha.

Fast jag kommer aldrig sluta shoppa kläder (eller skor för den delen) speciellt inte nu när jag får min brors gamla rum som ytterligare en garderob ;)

Bättre att vara shopping beroende än alkoholist eller beroende av knark. Jag har iallafall nytta av det jag lägger mina pengar på, det har inte dem som dricker upp sina pengar eller röker upp dem ;)

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Sessan

Det lutar åt den svartvita för mig med.

2012-03-09 @ 12:41:29
URL: http://impalaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0