Shoes!

Tänk vad ett par skor kan göra med en outfit!

Har nästan alltid högklackade skor på mig, speciellt när jag ska in till stan och så, men idag har jag så fruktansvärt ont i mina fötter så det fick bli ett par andra skor. I vanliga fall hade jag då tagit på mig mina vita eller gråa converse med högt skaft, men den är så hårda i slukan så dem blev det inte.. Dem skorna som blev över att välja mellan var ett par gympa dojjor och ett par låga svarta converse med mjuk sula. Gympa dojjorna var ju bara "a big NO-NO" om man som jag ska gå i stan och shoppa. Så det blev dem svarta låga conversen med mjuk sula, som jag typ aldrig använt! Ser sjukt skumt ut (enligt mig haha) när hela skon är kolsvart och plasten där framme och skosnörena är kritvita..
Aja, bättre än gympisar ;)

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0