Aviici!

Jissansbananer!

Vilken gårkväll! Det va jag och åtta grabbar som grillade här hemma och sedan var och kollade på Aviici på Malmö Arena. Vilken kväll!! Grillningen blev helt perfekt och ölen, vinet samt baileys satt väldigt fint till det. Efter middagen begav vi oss mot Arenan där vi hade en egen louge. Så jävla nice! Sen va det Etagé. Alla killarna hängde inte med, det va bara Marcus, Matthias och jag som drog dit, men vi delade taxi med ett par andra killar som också bott i Höllviken. Vi kom in rätt snabbt på Etagé, till skillnad från alla dem andra som stått och köat i evigheter.. Efter Etagé blev allt kaos haha.. Frulle på MAX på Stortorget och sen en väntan på bussen i två timmar, klockan 06,36 tog vi bussen mot höllviken och 08,05 var jag hemma i sängen.

Nu ska jag iväg och träna för alla bara klagar på mig hela tiden..

En massa bilder kommer senare idag från gårkvällen!

PUSS PÅ ER<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0