Chilli

Vilken utekväll..
Det började med kycklingvingar och vitlöksbröd här hemma, mums! Sen gjorde jag och Frida oss iordning, som vanligt snackade vi alldeles för mycket så vi missade bussen som går en gång i timmen. När vi väl kom fram till Chilli va där riiiktigt dött.. Bara en massa turkar i randiga tröjor, Hallå! Jag är hemma i Sverige nu, jag är inte i Turkiet längre, vad är grejen liksom!? Aja tillslut kom dem vi skulle möta upp, blev lite bättre men är man med Frida så har man alltid kul och då menar jag verkligen alltid! Haha, vi hade kunnat sitta i ett tomt rum och ändå haft så jäkla kul!
Anyway, Chilli rekommenderas INTE..

Ikväll blir det grillning och utgång med Alex och "Magaluf-gänget". Tummen upp på det!

Kan fortfarande inte få igång min dator.. :( Riktigt bull..

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0