Mycket i kalendern

Måste erkänna att jag helt och hållet har tappat allt vad bloggande är..

Mycket roligt som kommer upp nu efter en väldigt dyster och tråkig period (efter kreta och fram tills nu)

Igår va det släktkalas med heeela tjocka pojkväns släkt. Trevligt trevligt men sinnestrött va man ju när man väl fick gå och lägga sig. Idag va det jobb tjiho! Imorgon ska vi på lägenhetsvisning (och nä det är ju tyvärr inte till mig än..) om ca en månad blir det reseledarutbildning för mig (längtar som fan!!!) så nu har jag inhandlat alla skidkläder osv. På Emporia som jag Förövrigt ÄLSKAR! Till jul blir det resa till Dubai och sen va det inte mer planerat tror jag.. Eller jo! Juste, julbord med jobb ska bli riktigt kul.

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0