JAG HAR LONDON-LÄNGTAN!

Japp, jag har gått och blivit med London-längtan! Ända sedan jag, 2010 va i London för första gången tillsammans med Cassandra, har det varit ett ställe jag bara måste tillbaka till och gärna två gånger om året om inte mer. Innan jag och Cassandra åkte till London för första gången så föreställde jag mig London som en en mörk grå dimmig och regnig stad. Efter den resan fick jag en helt annan syn på den underbara staden London, även kallad shoppingens Mekka i våran släkt (och då är det jag som vallfärdar på modernt vis dit haha) London var inte alls en grå dimmig och regnig stad, den var ljus underbar fylld ned shopping och trevliga människor! Bara ett halvår senare åkte jag tillbaka och då med mammsi, jisses vad kul vi hade, skratt stod högst upp på 10-i-topp listan på den resan. Några månader senare åkte jag dit med Lina, och jag tror aldrig jag har gått så långt i hela mitt liv! Jissansbananer, vi fick se ALLT! Ett halvår senare åkte jag dit igen med Karro, det va GRYMT! Fan vad underbart vi hade. Sen fyra månader senare vann jag en resa till just London och tog med mig min käre mor igen, ännu en sjukt bra shoppingresa fylld med skratt.

Nu sitter jag här ett halvår senare och bara längtar tillbaka så himla mycket! Sinnes så mycket man kan längta.

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0