Hösten, den jobbigaste tiden på året..

Då va det snart jul igen...
Den värsta tiden på hela året är snart förbi och snart kommer vintern, förhoppningsvis, på riktigt med snö och massa mys.
Har hänt en heeel del sedan sist och hoppas verkligen att denna jobbiga tiden är förbi, att jag bara kan släppa allt bakom mig och gå vidare med mitt liv. 
 
Va i Göteborg i helgen för en liten mimi-reunion med reseledaregänget. Haha snacka om mini! Från 31 personer ner till sex härliga personer som träffades. Hade den bästa helgen på mycket länge. Detta va precis vad jag behövde!! Hann även med en liten runda till Haga och åt världens STÖRSTA kanelbulle. Sen kunde man ju inte missa fitnessfestivalen när man väl var i Göteborg den helgen och speciellt inte när man fick fribiljetter ;)
 
Tredje dagen hemma sedan jag var iväg och jag har redan planer på att åka iväg snart igen! Blandannat över nyår och i början av januari. De två senaste nyårna har jag varit hemma och då har det blivit skitkvällar som slutat i katastrof så lika bra att åka iväg. Sen är januari den drygast månaden att vara hemma på så då tar vi en liten trip till sol snö och party. SÅÅÅÅÅÅ JÄVLA PEPP!!
 
Har saknat att skriva men har inte riktigt känt att jag har elat dela med mig om det som hänt i mitt liv så har bara blivit att jag har lagt bloggen åt sidan. NU är jag (förhoppningsvis) igång igen på riktigt!
Taggad som in i begav jag mig lördagmorgon till Göteborg
Träffade mina underbara små reseledarevänner - Mycket kärlek till er <3
Mysfika med Elin i Haga efter en sjukt bra utekväll
Fitnessfestivalen - Proteinbars, proteinshakes, Celsius, Vitaminwell. Bra grejer för två bakistjejer helt enkelt!
Så var man hemma igen, trött glad och galet nöjd med helgen!
 
 
PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0