Just a memory

Ni vet den där -
Sometimes you miss the memories not the person.
-Så känner jag fast tvärt om. 
Sometimes you miss the person not the memories. 
-Fast egentligen saknar jag inte det heller utan mer känslan av att ha någon där som alltid kommer vara mig nära. Även om det inte är så att just den personen alltid kommer vara mig nära så saknar jag det mer än någonsin just nu. Att en människa man trodde att man visste allt om, kunde vända så på klacken och visa en helt ny sida helt utan förvarning. Jag slutar aldrig att förvånas. Positivt eller negativt, vilket det va i detta fallet. Att en människa över en dag bara suddas ut ur ens liv, går upp i rök och för tillfället aldrig mer kommer in i ens liv igen. Samtidigt som det känns sjukt läskigt så känns det som att det är lika bra om det är dem känslorna du känner. 

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0