När man själv blir singel blir alla andra ett par..

Har haft en sjukt bra dag idag. Mysig fika inne i stan med en saknad vän och Emporia med mammsi.
Kan inte undgå tanken som ploppar upp i huvudet på mig hela dagen idag. Varje gång jag tänker på det så blir det bara värre och värre och nu blir jag tillochmed riktigt ledsen när jag tänker på det. Trodde först att det bara va jag men fick reda på att det faktiskt händer andra också.
Varför är det så att ens killkompis(ar) säger upp kontakten med en så fort dem får tjej?
Tycker det är så jäkla löjligt och blir så irriterad!
Har man varit kompis med en kille i några år helt plötsligt får han tjej och -hejdå! Vi kanske hörs när vi gör slut, eller hur va det nu?! För jag gillar verkligen att hänga med dig. Fast tydligen inte!
 
Ja, vi avslutar denna dagen positivt! 
Träning imorgon, mysig fika idag med en fin vän, ett par nya jeans och tagga sömn nu!
 
PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för idag min vän! Du har varit saknad <3

2013-12-09 @ 01:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0