Negativa tankar, ett stort svart hål som bara blir djupare om man inte börjar tänka positivt

Har känt mig så jäkla negativ den sista tiden.. 
Inget har gått som jag velat, jag har förlorat den personen jag trodde skulle stå på min sida (kanske inte för alltid men iallafall ett bra tag till), jag har inte fått några jobbtider, jag har inte fått någon lön där jag jobbat, vänner försvinner, julen är snart här och allt är "precis som vanligt", träningen går bra men har sjukt lite tålamod för den långsamma förändringen. 
 
Trots allt detta så kämpar jag på för att jag tror att efter regn kommer solsken. 
 
Nu gäller det att se allt det positiva som komma skall. Har en intervju inbokad på ett stort och seriöst företag, har en skidresa halvt inplanerad efter jul, kommer antagligen in på språkkurs utomlands efter jul, den årliga julmys/julbaks kvällen, lärlingsutbildning i mars, nyår med goa vänner samt träningsevent med mammsi. 
 
Har ändå rätt mycket gott att se fram emot, men ni vet när allt har varit mörkt grått och trist i ens liv så är det dem där små tråkiga sakerna, som trots att allt är bra, kan sabba en hel dag. 
 
Saknar en riktigt bra vän som man kan stödja sig mot i alla lägen. Som förstår en och som man bara kan vara sig själv med som ändå älskar en. Har redan en sån men ibland behöver man en annan än sin bästa mammsi <3
 
Blev ett riktigt tänkar-inlägg denna natten, men behövde verkligen få dela med mig av detta!
 
 


 
PUSS PÅ ER<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0