Mummi you are my rock..

Efter att ha kommit hem hem igår kväll och tänkt så det knakade och inte direkt kommit fram till något vettigt beslut utan bara flummiga saker så har jag nu kommit fram till hur jag vill ha det.
 
Min mamma är verkligen den som känner mig allra bäst i hela världen! Hon är den människan i mitt liv som betyder mest och alltid den jag kan vända mig till nä jag behver hjälp pepp eller stöd. 
 
Efter en lång frulle med mamma i morse fick hon mig verkigen att inse att all varit så kristallklart helatiden. Jag har vetat precis helatiden egentligen vad jag velat.
 
Jag vet vad jag vill och vilken väg jag ska gå. Nu är frågan bara om du låter mig göra det
 
PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0