När magkänslan inte vet vad den ska känna

Nu är jag hemma i Skåne igen. Skönt med lite skånk dialekt haha.

Åh vad allt känns jobbigt nu. Har ett stort beslut som måste tas imorgon. Ett beslut jag helt och hållet har lagt på hyllan nu när jag varit iväg. Jävlar vad jobbigt. Ena stunden så känns allt bra och jag vet precis hur jag vill ha det. Andra stunden ändrar känslan sig och allt är tvärt mot vad känslan var från första början. I båda besluten så finns lika många fördelar och nackdelar. Åh jag vill verkligen inte ta detta beslutet jag vill inte. Känner mig som när man gick i skolan och visste att man skulle ha seminarie eller redovisning men inte hade förberett sig och man känner ångesten men har inte så pass mycket tid kvar så man skulle hinna plugga till det.

ÅNGEST

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0