Äntligen en solig dag!

Fan vad duktig jag har varit idag! Har gjort som alla sa. Imorse gjorde jag lite situps armhävningar squats och va ute o sprang i 30min. Varför skulle jag klara mig smärtfritt från de? Neeeej men hej cp-ont i benet. Så nu kan jag varken springa eller typ gå.. Haltar fram nu. Känns ju sådär. 

Har ätit shepards pie till lunch idag som va något av de äckligaste jag ätit.. Och då är jag inte speciellt kräsen när det kommer till mat, äter det mesta. Kvällsmaten var roastedsunday dinner och det va riktigt gott! Ugnsstekt kyckling med ungsstekt potatis och ungsrostade grönsaker. MUMS!

Nu ska jag och mitt unda ben sova. Natti. 
Bild från när jag var ute och sprang imorse

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0