Missing the things I love

Åh att man bara på tre veckor kan sakna sina vanliga dagsrutiner som man har där hemma.. 

Min sakna lista:
• Köra bil
• Morgongröten
• Morgonpromenaderna med världens underbaraste lilla kille som alltid får en på bra humör
• TRÄÄÄNINGEN (om ni nu inte redan fattat de;) )
• Den hälsosamma maten där hemma
• Normala bakingredienser

Ja det där va min lilla lista på saker jag saknar från min vardag där hemma i Sverige. Så klart saknar jag också min familj vänner och inte minst min lilla träningspartner! 

Bakar inte så ofta längre där hemma men jisses vilken skillnad det e på ingridienserna i detta landet.. Bullarna blir stenhårda och kladdkakan blir torr och besk. 

Usch nä nu ska jag sluta klaga eller ja det är väl mer längta hem haha. 

Jag mår bra, överlever och kommer vara gladare än någonsin över att komma hem så får se det positivt! ✌️😅 

Nu ska jag se Oliver och gänget!
Natti natti 

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0