Svenskt sällskap

Igår va jag inne i London tidigt för att möta upp en annan tjej från Sverige. Vi gick en lååång runda i Hyde park och sedan över till James park. Vi hade verkligen tur med vädret, strålande sol (med lite moln då och då men men man kan ju inte få allt!?) och lite Varmare än det har varit de andra dagarna. Sen satte vi oss på en riktigt mysig uteservering på lanchester (?) square och drack vin och åt pizza. Två och en halv timme senare tog vi en vända på ox. Street. Helt plötsligt va klockan halv åtta! Jisses vad tiden går fort när man har kul!

Idag har jag gjort absolut ingenting.. Eller jo jag bakade en tårta som vi åt ikväll till hockeyn. Vi va hembjudna till en danskt/kanadensiskt par för att kolla på ishockeymatchen. Vilken jäkla tråkig match! Och då hatar jag redan att kolla på sport från början haha. 

Nu ligger jag i sängen och kollar på Bridesmaids och har ångest över att min flygbiljett hem va så jävla dyr..

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0