I <3 träning

Det enda som snurrar i mitt huvud nuförtiden är träning,träning,träning och åter igen träning!
Jag ÄLSKAR verkligen min träning!!
Ännu roligare är det när det inte bara är jag själv som ser resultat utan även mina vänner (iiiih) nu är så underbara, tack för alla fina kommentarer <3
Ska bara bli av med mitt sjuka chokladsug så blir det ännu bättre resultat med träningen!


Magmuskler-visaaaaa er!!! Något jag jobbar på just nu ✌😅 

Bästa farmor och farfar på gymmet! Kände mig som en PT där ett tag ;) blir så glad när jag ser alla härliga glada och pigga människor på gymmet! 
Det kvittar om du är 15, 21 eller 87, alla kan och kolla så kul det e!!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Puff

Bra form hörredu :D

2014-01-25 @ 14:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0