Vill men kan inte

Dagen har varit riktigt najsig! Började dagen med en suuuperhärlig löprunda på 5km, efter det blev det duscha och slänga i sig frukosten innan man skulle ta bussen. Påvägen till skolan smsade Frida och sa att vi inte hade någon svenska, och vips försvann 4timmars håltimme:) gissa om jag blev glad:D Så jag och Frida stack in till stan för en liten shoppingtur, och mysig va den:) Efter en fika på Redfallas ute i solen begav vi oss hemåt. Duktig som jag va började jag på företagsekonomin direkt, käönnde att det behövdes, och min känsla va rätt. Tror jag fick 4damp-attacker innan jag blev klar och då har jag suttit från klockan fem tills nu, 00.09. :/ Ja, och jag är fortfarande inte riktigt klar, men det blir jag imorron.

Eftersom jag är ledig imorron, tillsammans med ganska många från vår skola, för vi har Buffertdag, kommer jag och Frida rulla en liten runda i byn och tjäka glass:)...Om vädert bjuder till såklart:) Tror även att jag ska ta mig en liten löprunda, som en start på min lediga dag:) Oooooch idag har pappa köpt havregryn, så imorron kan jag tjäka havregrynsgröt till frukost:) Känns som ett I-lands problem, men idag hade han tagit den sista havregrynen, så jag fick rota i frysen i en evighet innan jag hittade något hyfsat gott bröd:/

Aja, dagen har varit underbar, kvällen sög, men nu ska jag sätta igång att utmana Frida lilla!:D Vi ska nämligen utmana varandra att rita det finaste ögat;) Jag presenterar vinnaren imorron;) Hon ska även visa mig sin ny lilla upptäckt: mobil-bloggande!;D Ser fram emot det:)

Igår läste jag ut de sista sidorna ur den bästa boken i den bästa serien av böcker jag läst! Jag har läst alla böckerna som om jag aldrig gjort något annat, och nu när jag kom till de 10sista sidorna drog jag verkligen ut på de, för jag insåg hur bra boken va! Men tillslut kan man inte dra ut på den mer, så jag läste sista meningen i boken och insåg att jag läst ut den, det va fuktansvärt! Vad ska jag läsa nu? Vilken bok kan ersätta mina Janie/Jenny böcker?:O Förslag tas emot med en varmhand:D

Bara för att jag saknar lite tennisen, Birkerö, gemenskapen och de härliga personerna! 2008

Nu ska jag rita PUSS PÅ ER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0