A sleepy Carolyyyna!

Caaaaaarolyyna you've travled soo faaar! Ja, juste, och nu är det dags för mig att travl:a till my bed, om jag ska orka morgonens strapatser :) kanske det blir att ta med sig datan till skolan så man kan blogga lite och lyssna på musik? :) Inte helt fel det ni ;)

Nä nu måste jag verkligen skärpa mig och gå och lägga mig så jag kan VAKNA I TID!!! Vilket jag inte gjort nu de första skoldagarna.. Som tur har jag hunnit precis till bussen, så jag har aldrig blivit sen till skolan, men om jag fortsätter såhär så lär jag väl komma försent snart..

Aja! :)

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra idag? :)

2010-08-26 @ 23:51:09
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0