Cooler than me

Då va man hemma från Jellans fest :) Eftermiddagen spenderades på sjukhuset hos min lilla farfar :) Sedan körde vi till Entré och köpte en liten present till Jellena efterm jag glömt den riktiga hemma.. Pappa och mamma körde mig till Cassandra där vi åt en bit mat och förfestade lite innan hennes päron körde oss vidare till Jellan :) Det va ganska många som hade kommit när vi kom. Det bjöds på både smörgåstårta, prinsesstårta och chokladtårta -och gott va det  ;) Nu har pappa hämtat mig och snart ska jag slänga mig i sängen, men innan dess måste jag nog ta bort allt som ligger på den..

Just nu dunkar ljudet av Mike Posners Cooler than me ut ur högtalarna och jag känner mig riktigt nöjd :)

Hittade ingen musikvideo som började direkt med låten, men spola fram 1minut på filmen så börjar låten ;)

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0