Inte OK

Ja, då trodde man att man skulle vara insnöad idag, istället blev man sjuk:/ Överskumt, känner mig lite "dagen efter" och det är absolut inte OK en onsdag... Hahaha. Iallafall hade jag tänkt börja på spanskan som vi har till fedag, vilket är det enda jag har kvar av pluggandet denna veckan:) Underbart, imorron har vi utvecklingssamtalsdag och då är alla på skolan lediga, på fredag är det helg igen efter en onödig dag i skolan med en massa håltimmar. Menmen, sen får man iallafall njuta av helg:D Fredag får man se vad den har att erbjuda;) På lördag ska jag iallafall till en liten person som fyllt hela 18år! :D

Nu ska jag plugga lite spanska, ha det gött alla friska människor och krya på er alla sjuklingar, puss<3
 Mitt söta kusinbarn! HUGO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0