The feeling is not right!

Sitter här i soffan och myser i min underbart sköna Abercombie and Fitch hoodie som jag fått av mamma, linne, mina montenergo byxor och de underbart sköna sockorna jag köpte i London!:) Riktigt mysigt, ändå är det något som inte är rätt, det är klumpen i magen. Det är inte för hur jag har gjort saker och ting, utan för hur folk reagerar och tänker...Kanske borde jag släppa det? Vissa människor hör helt enkelt inte hop föralltid. Tråkigt bara att det måste sluta på ett så absurt sätt, eller är det slut? Svårt att avgöra

Nu ska jag glömma detta och fortsätta njuta av min kväll för imorron ser jag fram emot, då jag ska umgås med underbara människor:)

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0