Inköpen på lista!

Nu ska jag göra Fida glad! :D haha (eller snarare nog mer avundsjuk) Jag vet att det kanske är lite tjatigt nu, men vi hade det verkligen BÄST i London, här kommer en lista på nästan alla inköpen :) 

·         1 Rougeborste

·         2 Kajalpennor

·         1 Nessesär

·         2 Pincetter

·         1 Foundationborste

·         1 Foundation

·         1 Bronzingpowder

·         2 Nagellack

·         2 Mascaror

·         1 Kajalvässare

·         1 concealer

·         2 lipbalm

·         2 bodybutter

·         1 Bodylotion

·         1 Armband

·         2 Örhängen

·         30 Tofsar

·         5 Ringar

·         1 Nyckelring

·         9 Trosor

·         8 Par strumpor

·         1 Bh

·         1 Plånbok

·         4 Skoinlägg

·         2 Par flipflop

·         1 Par sandaler

·         1 Par ballerina

·         2 Par sneakers

·         3 Par festskor

·         1 Par gummistövlar

·         1 Bikini

·         1 Strandhandduk

·         1 Axelväska

·         1 Filt

·         7 Par jeans

·         4 T-skirts

·         2 Skärp

·         1 Blus

·         1 Skjorta

·         1 Tunika

·         1 Klänning

·         1 Kavaj

·         1 Linne

·         3 Par tights

·         1 Jacka

·         1 Handbagage på hjul

Eftersom jag ÄLSKAR att shoppa och framförallt shoppa billigt va denna resan som klippt och skuren för mig! :) Det dyraste jag shoppade på vår lilla semester va plånboken som kostade 14,90£ (ca 179kr)

Idag bar jag:
 Tunika fån H&M, rosa hoodie från Abercombie and Fitch, tights och mina fina gummistövlar från Primark:)
 Även det nya nagellacket och den nya ringen är på:) Klockan köpte jag i Dubai

Hoppas du gillade inlägget Frida:) Och ni andra förstås ;)

PUSS PÅ ER <3


Kommentarer
Postat av: josefine

Haha, nej nej, inte alls avundsjuk här inte. Nej!

2010-06-07 @ 19:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0