Godnatt alla mina läsare:) ...

Godnatt alla mina läsare:) ikväll har släkten varit här. Vi har ätit oscar-burgare och snackat en massa:) för en gångs skull har hela släkten varit här hemma samtidigt och firat:) alla stack relativt tidigt, vilket kändes lite tråkigt:/ men calle tina och håkan stannade och tog ett (litet)dopp i jacuzzin. Supermysigt hade vi, snackade, skålade i vin, när vi gick upp va huden som russin, men så blir väl huden efter 2timmars badade:) jag och calle har nu planerat inför sommaren. Vår farfar börjar bli gammal och sjuk, han älskar att segla och det är en stor del av hans liv. Han har ont i knäna och har inte lika lätt för att röra sig som han hade för några år sedan, så jag och calle bestämde att vi ska lära oss segla och ta med farfar ut:) sen ska vi även se om vi kan låna båten och ta med lite kompisar och segla över till danmark:) jag gillar redan sommaren och planerna nu måste jag sova eftersom jag ska snart upp och jobba PUSS PÅ ER <3 genom telefonen


Kommentarer
Postat av: cassandra

just det, planen om danmark ;D

2010-05-23 @ 10:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0