Skratt, snack och en väldigt massa mat!

- En ring..
- Ett par skor...
- Ett par örhängen....

..... Som jag bar måste ha!
Skorna hittade jag igår på Din sko, som jag dum av mig inte köpte.. Ringen hittade jag på Bik Bok:s hemsida.. När jag kommit hem, och örhängena hittade jag på Bik Bok:s hemsida men inte i affären..

Nu sitter jag bara och väntar.. Istället för att bara sitta ska jag nog ta tag i teorin känns det som.

Gårkvällen va super-duper-mega-kul&mysig! Efter skolan igår (som bara va ett prov) gick jag och Cassandra till Espresso house i Västra hamnen för att ha vårt andra morgonmöte med projektarbetet. Tankarna och ideérna flödade fram och vi fick fram en bra grund till arbetet. 3 timmar senare begav vi oss in til stan och lullade runt i några timmar. Ungefär vid ett träffade jag mammsi och Anna inne i stan som lunchade. Efter mammmsi sedan haft sin kund kollade vi runt lite i butiker och snackade. Klockan fyra mötte jag upp Cassandra igen och gick med henne i stan. Kvällen inne i stan avslutaden med på den otroligt goda restaurangen på Gustav, Rosegarden. Tror varken jag eller Cassandra ätit så mycket sedan kinesrestaurangen i London! Vi rullade fram.. 100 bussen tog oss till Höllviken där vi avslutade vår kväll med tre timmars projektarbete. Fan vad duktiga vi va igår!!!

Det va mycket skratt och mycket snack igår! Fan vad jag har saknat henne!



Nu ska jag sätta mig med böckerna!

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0