En av de bästa!

Shit vad bra min gårkväll var igår!
Det måste jag bara säga
Pappa kom hem vid ca 7 med pizza till mig och nassegoreng till honom. Det mumsade vi på tillsammans nere i soffan vid TV:n framför Idol. I omröstningen tog vi en kvällspromend med Ruffemannen för att sedan komma tillbaka till utröstningen av Idol. Tajming, för precis när vi kom hem började Idol igen. I reklamen knallade jag till frysen och hämtade glassen pappa hade köpt till oss -Ben & Jerry, strawberry cheesecake. Gott va de! Efter Idol bläddrade vi lite bland kanalerna och det slutade med att båda somnade till Bad boys 2! Som en zombie vandrade jag till min säng och soooov djupt.

Imorse väckte pappa mig med nyköpta bullar och nybakat bröd, LYX! Vi åt frulle tillsammans och nu sitter jag och pluggar med fredagsskivan i högtalarna <3


2008 På Golden gate när vi cyklade över till Saosalito på pappas 50års dag

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0