Myror..

Jag är nog en av dem mest rastlösaste personer jag känner!
Förr kunde jag ligga vid TV:n hela dagarna utan att känna myrorna krypa i kroppen, men nu kan jag inte ens sitta still i 1o min innan  jag känner mig rastlös! Kanske är det för jag har haft så jäkla mycket att göra detta året fram till nu? För nu har jag verkligen släppt allt, speciellt allt som har med skola och göra. Detta låter sjukt nördigt, men när jag tänker efter så har skolan nog varit den största delen av mitt liv. Jag har ändå trots allt gått i skolan i 12år och nu har jag aldrig mer skola igen.. Om jag inte väljer att plugga vidare, vilket jag nu inte valt att göra.

Så främst nu, efter studenten känner jag myrorna i kroppen, trodde at det skulle bli hur skönt som helst att bara chilla och inte göra ett skit, men så fel jag hade!

Nu ska jag kolla resa till familjen i sommar, sen ska jag hjälpa pappa och farfar med båtmasten!

PUSS PÅ ER<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0