Arg på något man inte kan styra..

Årgh! Denna veckan har varit en sån vecka som jag inte har haft mycket att göra och har då börjat bry mig om saker jag inte kan påverka. Jag inte bara bryr mig om dem sakerna, jag även sätter mig in i det, engagerar mig och till slut blir jag arg. Jag blir arg för att det är verkligheten och för att människor resonerar så in i helsike konstigt och agerar fel! Nu snackar jag inte om grannen Gustav Karlsson på Körsbärsstigen 51 i Stockholm.. Jag snackar om saker som rör vårt samhälle/värld och människor som syr och påverkar det/den. Ex. Dagens Kalla fakta. Tyckte det var riktigt jäkla fel att sända det programmet... Den som vill diskutera det för mer än gärna höra av sig till mig! Bara släng in en kommentar. PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0