À very good night bots and girls!

Nu har jag jobbat klart för idag. Kändes som en hel jäkla evighet att jobba, klockan stod typ stilla..

Nog om jobbet..
Idag har jag bara positiva saker att berätta!! :D
•Emma är hemma från sjukhuset och på bättringsvägen, hoppas nu bara att det går snabbt för henne att bli frisk så vi kan festa! :D
• Helgen, både fredagen och lördagen har varit riktigt jäkla bra! Utgång båda kvällarna, fyllda med skratt, dans, nya- glada och trevliga människor heeelt underbart!
• Har jobbat tillsammans med dem bästa!
• Söndags middag med familjen really really great!
• mabye lite kärlek på G, who knows.. Who knows..

Dock har jag ju ett litet litet minus!
• oooont i fötterna, men det får man ta efter att ha gått i klackar tre dagar i rad + jobbskorna som är världens obekvämaste skor..

Nu ska jag njuta av en varmdusch för jag fryser som satan..

Hoppas ni har haft en underbar helg! Hittat på något kul?:)

PUSS PÅ ER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0